Naar content Naar zoeken Navigatie overslaan

Navigatie

Klachten

BNP Paribas Markets wil dat u tevreden bent over onze service. Daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Als u een vraag, klacht of suggestie hebt waarmee wij onze service verder kunnen verbeteren, laat ons dit dan weten. Wij luisteren naar u en zoeken naar een passende oplossing.

Indien uw vraag, klacht of suggestie zonder aanvullend onderzoek kan worden beantwoord, dan wordt u direct over de uitkomst geïnformeerd. Is dat niet mogelijk, dan ontvangt u doorgaans binnen vijf werkdagen bericht van de afdeling die uw vraag, klacht of suggestie in behandeling neemt. Dit bericht bestaat uit:

  • het antwoord op of de oplossing voor uw vraag, klacht of suggestie, of;
  • een ontvangstbevestiging, inclusief informatie over wie uw melding in behandeling heeft, een dossiernummer, de verwachte afhandeldatum en een telefoonnummer dat u kunt bellen voor aanvullende vragen of opmerkingen.
  • BNP Paribas tracht uw klacht binnen 6 weken te behandelen. Indien BNP Paribas meer tijd nodig heeft om de klacht te beoordelen, zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte brengen.

Urgente klachten: Indien u een probleem of onduidelijkheid heeft met betrekking tot een dringende handelssituatie die mogelijk tot een klacht kan leiden, dan vragen wij u direct telefoniisch contact met ons op te nemen. Dat via 0900 MARKETS (0900 6275387) of +31 20 550 1150 vanuit het buitenland. Wij kunnen u dan m ogelijk direct duidelijkheid verschaffen of samen met u kijken hoe het beste met de situatie omgegaan moet worden.

Contact options

Telefoon

Assistentie nodig? Bel ons van maandag tot en met vrijdag tussen 08h00 en 18h30 op telefoon nummer: 0800 63336

E-mail

En français ou en anglais :warrants.info@bnpparibas.com

In het Nederlands of in het Engels: markets@bnpparibas.com

Adres

Listed Product Solutions Montagne du Parc 3 1000 Bruxelles Belgique

Oplossing niet naar wens?

Als u niet tevreden bent met de reactie op uw klacht, dan wijzen wij u erop dat op de producten Frans recht van toepassing is en de Franse rechter bevoegd is verklaard om over geschillen ten aanzien van het product te oordelen. Ook kunt u overwegen zich te wenden tot het KiFiD met het verzoek voor u te bemiddelen in uw communicatie met onze Franse toezichthouder Autorité des Marchés Financiers (AMF).

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG 's-Gravenhage
www.kifid.nl

Terug naar de bovenkant van de pagina